Nazywamy się The Frame.
Tworzymy wizualizacje. Pokazujemy meble najlepszych polskich i światowych designerów. „Malujemy” wirtualne wnętrza, cyfrowe sceny i obcujemy z pięknem nieraz zasługującym na miano sztuki.
Od teraz chcemy podzielić się z Wami naszymi fascynacjami, pomysłami i pracą.
Naszej branży nie byłoby, gdyby nie artyści, projektanci i designerzy. Fotorealistyczne wizualizacje nie powstawałyby, gdyby nie dorobek takich dziedzin jak fotografia, sztuka i architektura. Od lat mieliśmy ochotę dzielić się pomysłami, spostrzeżeniami i wiedzą i dziś możemy.
Dlaczego piszemy?
Do zespołu The Frame dołącza bowiem Barbara Stanisz, redaktorka, która poprowadzi Magazyn The Frame – czasopismo online o wszystkich naszych inspiracjach.
Mamy ogromną nadzieję, że wiernymi odbiorcami naszego Magazynu zostaniecie Wy, nasi klienci. Przecież nie samą pracą człowiek żyje. Chcemy być z Wami w kontakcie i utrzymywać relacje, których brakuje w branży B2B. Spotykamy się rzadko, kontaktujemy się zwykle przez e-mail i telefon, ale jesteście dla nas ważni.
O czym przeczytasz?
Mamy nadzieję też że tematy poruszane w naszym Magazynie będą tematami waszych rozmów w pracy i poza nią.
Liczymy na to, że zachęcimy Was do zwiedzenia najbardziej inspirujących miejsc w Europie (w tekście „Muzea, które musi odwiedzić miłośnik dobrego designu”), zachęcimy do poszukiwania nowych punktów widzenia (w materiale „Głębia ostrości, jako środek wyrazu w wizualizacjach wnętrz”), czy pomożemy zabłysnąć podczas spotkań branżowych, podpowiadając Wam nazwiska designerów w cyklu „Alfabet designu”.
To wszystko wkrótce, tymczasem zaczynamy z wysokiego c i zapraszamy do lektury o hiperrealiźmie w malarstwie. Myśleliście, że nasze „hiperrealistyczne” wizualizacje 3d to zabieg marketingowy i zwykła stylistyka? Otóż nie, inspiracją dla tego określenia była niezwykła historia nurtu w sztuce, który powstał, by zachwycić i wywołać nieco kontrowersji.
Bądź na bieżąco
Jeśli jesteś zainteresowany takimi treściami, skontaktuj się z nami i pozostaw nam swój adres email, by dołączyć do newslettera. Obiecujemy, że nie wykorzystamy go inaczej, jak tylko do dzielenia się z Tobą treściami z Magazynu.
Będziemy też informować o nowych wpisach na Instagramie i LinkedInie. Dołącz do naszej społeczności i skorzystaj z nowej przestrzeni online, którą tworzymy dla Ciebie.